Ulrika Molin och Victoria Jansson till Sponsrings & Eventföreningen

Dela den hÀr texten:
Ulrika Molin (th), ny vd för SEFS och Victoria Jansson (tv), ny marknads- och kommunikationsansvarig.

Sponsrings & Eventföreningen, SEFS, rekryterar tvĂ„ nya personer till kansliet inför hösten. Som vd tilltrĂ€der Ulrika Molin – och Victoria Jansson blir marknads- och kommunikationsansvarig.

Ulrika Molin har erfarenhet av sÄvÀl marknadskommunikation och marknadsföring som ledarskap och verksamhetsutveckling. Tidigare har hon bland annat varit VD pÄ mediebyrÄn Vizeum, klubbchef för Gustavsbergs Tennisklubb och nu senast VD pÄ kommunikationsbyrÄn Blomquist & Co.

– Jag ser fram emot att tillsammans med medlemsföretagen, styrelsen och min nya kollega driva sponsrings- och eventbranschen framĂ„t. Det hĂ€nder mycket som gör att upplevelsebaserad marknadskommunikation blir Ă€n mer viktig i framtiden och jag tycker att det ska bli fantastiskt spĂ€nnande att bidra till denna utveckling, kommenterar hon.

Ny marknads- och kommunikationsansvarig blir Victoria Jansson

Victoria Jansson har har stor event- och sponsringserfarenhet och kommer frÄn Egmont Publishings Event- och Marknadsavdelning dÀr hon har varit operativ projektledare.

– Det ska bli en rolig och spĂ€nnande utmaning. MĂ„nga har förstĂ„tt att sponsring och event Ă€r en mycket effektiv marknadsföringsmetod, men inte tillrĂ€ckligt mĂ„nga. Jag kommer att jobba för att fler ska förstĂ„ effekten av vĂ€rdeskapande kommunikation som bidrar till innovativa varumĂ€rkesupplevelser som vĂ€cker kĂ€nslor och engagemang, sĂ€ger Victoria Jansson.

“Styrelsen ser stora möjligheter”

Ricky Strandberg, styrelseordförande i Sponsrings & Eventföreningen, Àr bÄde nöjd och stolt över rekryteringen som Àr ett led i styrelsens utveckling av SEFS.

– Styrelsen ser stora möjligheter att utveckla verksamheten de kommande Ă„ren och vi vill att fler ska inse vĂ€rdet av intresse- och upplevelsebaserad kommunikation. DĂ€rför har vi identifierat ett antal strategiska förĂ€ndringar som behöver implementeras av nya, drivna medarbetare. Ulrika och Victoria bildar den dynamiska duo som behövs för att göra det. BĂ„da Ă€r extremt positiva, har en strategisk syn och fĂ„r samtidigt saker att hĂ€nda. De Ă€r ett dreamteam för oss och vĂ„ra medlemmar.

Fler nyheter:

Vill du ha fler sponsorer, öka sponsorintÀkterna och skapa lÄngsiktiga samarbeten?

Ta en titt pÄ handboken HÄllbar sponsring skriven av Magnus Berglund och Frans Fransson. Boken finns att köpa bÄde hos Adlibris och Bokus.

Tips: Prenumerera pÄ Allt om sponsrings nyhetsbrev!

Dela den hÀr texten: